środa, 18 marca 2015

DLACZEGO JA...

Nikt nie zna dnia
Nikt nie zna godziny
Nie znamy swego losu

Gdy się rodzimy
Czas płynie szybko
Rośniemy,  rozwijamy się
Z pąka w kwiat rozkwitamy
Kochamy, rodziny zakładamy
Dom i paca, praca i dom

Czasami sukcesy, czasami smutki
To jest nasz bagaż do życia łódki
Nie myślimy, nie wierzymy
Że choroba nas zaatakuje
Ze los przewrotny nam plany krzyżuje

Strach, ból, pustka, żal
Żal do wszystkich: dlaczego ja?
Co zrobiłam, czym zawiniłam
Czego zrobić nie zdążyłam

Dlaczego życie mi taki los gotuje?
Czy jestem wybrana? Czy oszukana?
Złe myśli głowę nachodzą - co zrobić?
Poddać się bez walki czy podjąć
Nierówna grę, a nuż los
Drugą szansę da

A może życie się ugrać uda
I tak żyjemy, z chorobą walczymy.
Każdą chwilą się cieszymy
Radości życia na nowo uczymy
Kraj zwiedzamy, ludzi poznajemy
Haftujemy, wyszywamy

Ze wszystkiego, co się da, cudeńka
Tworzymy, nigdy się nie poddajemy
Bo nikt nie zna dnia, a my chcemy
Przeżyć najlepiej, jak się da

                                                                    Halina Lipka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz